neděle 21. února 2016

Slané/sýrové sušenky

Sušenky jen ze 3 surovin :) v poměru 1(tvrdý sýr):1(máslo):1(mouka)
já na testovací várku použila:

  • 50g tvrdého sýru (já měla doma jen eidam, v původním receptu byl parmezán s čedarem)
  • 50g másla
  • 25g ovesné mouky (rozmixované vločky)
  • 25g celozrnné mouky (nebo jen 50g jedné mouky :)
  • sůl, pepř
  • případně jakékoliv další koření
Postup je velmi jednoduchý sýr nastrouháme a smícháme se zbytkem, vypracujeme těsto. Těsto se trošku lepí, ale pracuje se s ním dobře. Poté už jen rozdělíme na požadované množství a v ruce vytvarujeme sušenky. Já jich udělala z tohoto množství 10 ks. Pečeme v předehřáté troubě na 150°C cca 12 min.

Pekla jsem již 2x :) Poprvé s větším množstvím mouk (50g od každé) a nebylo moc poznat, že jsou sýrové. Ale druhý den dostaly ještě jednu šanci a zkusila jsem použít  méně mouky :) a už jsou super :) doma chutnaly :)

Žádné komentáře:

Okomentovat