pátek 25. března 2016

Domácí musli tyčinky č. 2



na 18 ks jsem použila: (cca 1.5-2ks = 1ks průměrné kupované musli tyčinky)
  • 250g ovesných vloček
  • jablečné pyré z 250g jablek (chtělo to o třošku více, některé se trošku rozpadají, takže příště dám z 300-350g jablek)
  • 30g nesolených arašídů
  • 20g kokosových plátků
  • 40g sušených brusinek, rozinek
Nejprve smícháme vločky s jablečným pyré (rozvařená oloupaná jablka s trochou vody trvalo to cca 10 min. poté jsem je rozmačkala a vzniklé pyré nechala vychladnout). Poté jsem trochu nasekala arašídy i sušené ovoce na menší kousky a přimíchala k vločkám. Vzniknou směs přendáme na plech/pekáč vyložený pečícím papírem/silikonovou podložkou a pořádně umačkáme do obdélníku. A dáme péct do předehřáté trouby na 180°C na cca 15-20 min.


tak kulička je zkouška jestli to bude držet pohromadě
Trošku to popraskalo, tak jsem měla strach, jak dopadne krájení..
dopadlo to nakonec dobře :) skoro všechny drží :)) pak už jsem je jen zabalila do fólie a některé 
nechala v lednici a zbytek dala do mrazáku

2 komentáře: